-
Hlavní strana
- Pravidla internetového obchodu nabízejícího štěpkovače dřeva - RemetCNC.cz
Pravidla internetového obchodu nabízejícího štěpkovače dřeva - RemetCNC.cz
Pravidla obchodu remetCNC.cz
- § 1. OBECNÁ USTANOVENÍ
- Vlastníkem internetového obchodu www.remetcnc.cz je společnost:
REMET CNC TECHNOLOGY M&P Piekut Sp. k. se sídlem v Łowisku, zapsaná okresním soudem v Rzeszowě, XII Obchodní oddělení Národního soudního rejstříku s číslem KRS (číslo v národním soudním rejstříku): 0000971815, adresa: Łowisko 320A, 36-053 Kamień, DIČ (NIP): 5170374653, IČO (REGON): 364147735 v další části dále jen Prodejce, Obchod nebo remetcnc.cz
- Používání webových stránek www.remetcnc.cz probíhá pouze na zásadách stanovených v Pravidlech obchodu.
- Pojmy použité v pravidlech znamenají:
a) Internetový obchod/webové stránky: internetový obchod provozovaný společností REMET CNC TECHNOLOGY M&P Piekut Sp. k. působící v rámci webových stránek remetcnc.cz.
b) Pravidla–tyto zásady. V rozsahu služeb poskytovaných elektronicky jsou Pravidla pravidly ve smyslu par. 8 zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb (Úř. věst. z 2002 č. 144, poz. 1204 ve znění pozdějších předpisů).
c) Zákazník – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, která však má způsobilost k právním úkonům, která v souladu se zásadami stanovenými v těchto pravidlech zadává Objednávky v Internetovém obchodě.
d) Spotřebitel – Zákazník, který je fyzickou osobou používající Internetový obchod za účelem, který nesouvisí přímo s jeho obchodní nebo profesní činností.
e) Poskytovatel služeb – subjekt poskytující prodejní služby prostřednictvím Internetového obchodu za podmínek stanovených v těchto Pravidlech.
f) Předmět transakce – Zboží uvedené a popsané na webových stránkách Internetového obchodu.
g) Zboží – movitý předmět prezentovaný v Internetovém obchodě, na který se vztahuje Kupní smlouva.
h) Dodatečná služba – služba poskytovaná Poskytovatelem služeb Zákazníkovi mimo Internetový obchod v souvislosti s povahou prodávaného Zboží.
i) Kupní smlouva – smlouva o prodeji Zboží ve smyslu Občanského zákoníku, uzavřená mezi Poskytovatelem služeb a Zákazníkem s využitím webové stránky Obchodu.
j) Objednávka – Prohlášení o záměru Zákazníka jasně specifikující druh a množství Zboží, zaměřené přímo na uzavření Kupní smlouvy.
k) IT systém – sada spolupracujících IT zařízení a softwaru zajišťující zpracování a ukládání, jakož i odesílání a přijímání dat prostřednictvím telekomunikačních sítí pomocí koncového zařízení vhodného pro daný typ sítě.
- Objednávka v jedné z forem uvedených v těchto Pravidlech znamená přijetí zásad prodeje vyplývajících z Pravidel a zavázání se k dodržování v nich obsažených ustanovení.
- Všechny produkty, dále také označované jako zboží nabízené v obchodě, jsou nové, mají požadované právní certifikáty, jsou bez fyzických a právních vad a jsou kryty zárukou.
- Veškeré zboží nabízené v obchodě je zcela nové, v původním obalu, bez fyzických a právních vad a bylo legálně uvedeno na polský trh. Vzhled produktů se může mírně lišit od vzhledu na fotkách. Možné nepřesnosti v popisech, uvedených parametrech a fotografiích nijak neomezují právo kupujícího propagovat produkty.
- Kupující je povinen používat produkt v souladu s jeho určeným účelem, doporučeními Prodávajícího a podmínkami stanovenými v Pravidlech a pravidelně produkt podrobovat údržbě a péči za podmínek stanovených Prodávajícím.
- Oznámení, reklamy, ceníky a další informace na webových stránkách Obchodu představují výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu par. 71 Občanského zákoníku. Smlouva se uzavírá odesláním objednávky Kupujícím a potvrzením přijetí objednávky Prodávajícím za níže uvedených podmínek.
- § 2. OBJEDNÁVKA A PRODEJ
- Produkty se prodávají ve formě smlouvy uzavřené pomocí dálkové komunikace prostřednictvím internetu nebo telefonu.
- Kupující, který nakupuje v internetovém obchodě, je.:
a) Spotřebitel ve smyslu par. 221 Občanského zákoníku, tj. fyzická osoba, která u Podnikatele učiní právní úkon, který přímo nesouvisí s jeho podnikatelskou nebo profesní činností, dále jen „Kupující”.
b) Podnikatel ve smyslu § 431 Občanského zákoníku, tj. fyzická osoba, právnická osoba, organizační jednotka uvedená v par. 331 1, vykonávající obchodní nebo profesní činnost vlastním jménem.
- Kupující může zadat objednávku:
a) prostřednicvím objednávkového formuláře dostupného na webových stránkách,
b) telefonicky,
c) prostřednictvím e-mailu.
- Kupující je povinen při zadávání objednávky uvést pravdivé osobní a kontaktní údaje, zejména uvést telefonní číslo, které umožní zaměstnanci ověřit správnost objednávky.
- Po zadání objednávky obdrží Kupující e-mail nebo zprávu na telefon s žádostí o ověření objednávky a bude mu přiděleno číslo objednávky. Nepotvrzené objednávky nebudou přijaty k provedení.
- Po ověření objednávky obdrží Kupující e-mail s potvrzením jejího přijetí. Potvrzení přijetí objednávky obsahuje informace týkající se:
a) předmětu objednávky,
b) údajů identifikujících Prodávajícího,
c) adresy Prodávajícího, e-mailové adresy, telefonního čísla, na kterém může Kupující kontaktovat Prodávajícího a na kterém může nahlásit reklamaci.
d) celkové ceny služby, včetně daně,
e) způsobu a data splatnosti,
f) způsobu a data doručení,
g) postupu při vyřizování reklamace,
h) způsobu a lhůty pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy spolu se vzorovým formulářem pro odstoupení od smlouvy.
- K potvrzení přijetí objednávky jsou připojeny také Pravidla platné v době, kdy byla objednávka zadána.
- Objednávky mohou být zadávány elektronicky 24 hodin denně, s výhradou, že objednávky zadané ve státní svátky a od 17.00 do 24.00 budou zpracovány následující pracovní den.
- Zadání objednávka pomocí objednávkového formuláře dostupného na webu se provádí přidáním kupovaných produktů do virtuálního košíku. Až do konečného odeslání objednávky lze zboží z košíku přidávat a odebírat.
- Telefonické objednávky lze zadávat mezi 8.00 a 17.00 ve dnech, které nejsou státními svátky.
- Při telefonické objednávce může Kupující kontaktovat Prodávajícího a poskytnout údaje nezbytné pro přijetí a provedení objednávky, tj. jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo a případnou dodací adresu.
- Objednávka zadaná Kupujícím se považuje za nabídku k uzavření kupní smlouvy.
- V případě zadání neúplné objednávky nebo poskytnutí nepravdivých, neúplných nebo nesprávných údajů informuje Prodávající Kupujícího e-mailem nebo telefonicky, pokud je možné, že takovou objednávku nelze dokončit. Pokud kontakt se Zákazníkem není možný, má Prodávající právo Objednávku zrušit.
- Název prováděné transakce by měl obsahovat číslo objednávky a podrobnosti o Kupujícím.
- Dodací lhůta závisí na dostupnosti produktu.
- Pokud daný produkt nebo jeho část není skladem, bude Kupující okamžitě informován o možnosti změny objednávky. O další realizaci objednávky rozhoduje Kupující. Zejména může:
a) objednávku zrušit a pokud již byla platba kupní ceny provedena,
b) zrušit objednávku a požadovat vrácení celé zaplacené částky,
c) zrušit objednávku na zboží, které není k dispozici a požádat o částečné vrácení zaplacené částky,
d) ponechat celou objednávku s ohledem na skutečnost, že čekací doba bude prodloužena.
- Kupující může v objednávce provádět změny až do přijetí daňového dokladu nebo faktury DPH. Provedení výše uvedených změn je možné kontaktováním Obchodu e-mailem nebo telefonicky.
- Skutečnost, že Kupující objednávku zruší, bude potvrzena Prodávajícím.
- K objednávce je přiložena faktura DPH nebo daňový doklad.
- § 3. NÁKLADY A PLATBY
- Ceny nabízeného Zboží jsou vyjádřeny v polských zlotých..
- Cena vztahující se na Kupujícího je cena vyplývající z potvrzení objednávky plus náklady na dopravu.
- Náklady na dopravu zboží hradí Kupující na základě ceníku přepravce a závisí také na velikosti a hmotnosti objednaného zboží.
- Kupující je informován o přepravních nákladech při provádění objednávky.
- Kupující může zvolit následující způsoby platby:
a) bankovním převodem na účet Prodávajícího,
b) na dobírku - při dodání kurýr účtuje platbu,
c) platba v hotovosti (v případě osobního odběru).
- § 4. DORUČENÍ
- Poskytovatel služeb poskytuje služby v rozsahu upraveném těmito předpisy pouze na území Polské republiky.
- Dodací lhůta pro objednané zboží nepřesahuje 7 pracovních dnů, pokud není v popisu produktu nebo při zadávání objednávky uvedeno jiné datum.
- Lhůta pro dokončení objednávky se počítá od okamžiku přijetí platby. V případě platby na dobírku se doba dodání počítá od data potvrzení objednávky.
- Prodávající provádí doručení kurýrem na adresu uvedenou Kupujícím. Kupující má možnost osobního odběru.
- Aby bylo možné určit podrobnosti o doručení, je-li to nutné a na výslovnou žádost kupujícího, kurýr kontaktuje Kupujícího telefonicky.
- Kupující, který obdrží zboží od kurýra, je povinen zkontrolovat, zda zásilka není poškozena a zda je její obsah, množství a kvalita v souladu s objednávkou. Pokud je zjištěna některá z výše uvedených okolností, je zapotřebí zásilku nepřijmout a za přítomnosti kurýra vyhotovit protokol o poškození a co nejdříve kontaktovat Prodávajícího, aby záležitost vyjasnil.
- Prodávající neodpovídá za nedodání zboží nebo prodlení s dodáním objednaného zboží v důsledku nesprávného nebo nepřesného zadání správné dodací adresy Kupujícím.
- § 5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu a bez dalších poplatků tím, že předloží Prodávajícímu prohlášení o odstoupení od smlouvy.
- Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná okamžikem převzetí objednaného zboží Kupujícím.
- Prohlášení může být předloženo pomocí formuláře, jehož vzor je připojen jako příloha č. 1 k těmto Pravidlům. Spolu s objednaným zbožím je Kupujícímu vystaven i výtisk prohlášení o odstoupení od smlouvy.
- Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat e-mailem, faxem nebo poštou na adresu Prodávajícího uvedenou v § 1 odst. 1 Pravidel. Použití formuláře není povinné.
- Pro dodržení lhůty uvedené v § 5 odst. 1 těchto pravidel postačuje, aby Kupující zaslal Prodávajícímu prohlášení o odstoupení od smlouvy před jejím uplynutím.
- Prodávající neprodleně potvrdí Kupujícímu, že obdržel prohlášení o odstoupení od smlouvy Kupujícím.
- V případě odstoupení od Kupní smlouvy se smlouva považuje za neplatnou.
- V případě odstoupení od smlouvy je Prodávající povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení Kupujícího o odstoupení od Kupní smlouvy, vrátit mu všechny platby, které provedl, včetně nákladů na dodání zboží.
- Prodávající může zadržet vrácení plateb obdržených od Kupujícího až do vrácení zboží nebo do doby, než Kupující předloží doklad o odeslání zboží, podle toho, co nastane dříve.
- Prodávající vrátí platbu stejným způsobem, který použil Kupující, ledaže by Kupující výslovně souhlasil s vrácením platby jiným způsobem, než byla původní transakce; v žádném případě Kupujícímu nevznikají v souvislosti s vrácením žádné poplatky.
- Kupující je povinen vrátit zboží Prodávajícímu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od Smlouvy, pokud Prodávající sám nenabídl převzetí zboží. K dodržení termínu stačí zaslat zboží na adresu Prodávajícího před uplynutím této lhůty.
- Vrácení zboží by mělo být provedeno na adresu Prodávajícího uvedenou v §1 odst 1 Pravidel.
- Pokud Kupující zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený Prodávajícím, není Prodávající povinen vrátit Kupujícímu dodatečné náklady.
- V případě odstoupení od smlouvy nese Kupující pouze přímé náklady na vrácení zboží.
- Zákazník je odpovědný za snížení hodnoty předmětu vyplývající z jeho používání jiným způsobem, než bylo nezbytné pro stanovení povahy, charakteristik a fungování věci.
- Právo uvedené v § 5 odst. 1 Pravidel se nevztahuje na Podnikatele ve smyslu § 431 Občanského zákoníku.
- Na právo na odstoupení od smlouvy nemá Kupující nárok v souvislosti se smlouvou:
a) o poskytování služeb, pokud Prodávající provedl službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem Kupujícího, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po provedení plnění Prodávajícím ztratí právo na odstoupení od smlouvy;
b) ve které je předmětem plnění non-prefabrikovaná věc, vyrobená podle specifikace Kupujícího nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
c) ve které je předmětem plnění věc dodávaná v zapečetěném obalu, který po otevření obalu nelze z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny vrátit, pokud byl obal otevřen po dodání;
d) ve které jsou předmětem plnění věci, které po dodání jsou kvůli své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi.
- § 6. ZÁRUKA ZA VADY
- Prodávající odpovídá Kupujícímu, pokud má prodaná věc fyzickou nebo právní vadu.
- Fyzická vada spočívá v nesouladu prodané věci se smlouvou. Zejména prodaná věc je v rozporu se smlouvou, pokud:
a) nemá vlastnosti, které by tento druh věcí měl mít vzhledem k účelu stanovenému ve smlouvě nebo vyplývajících z okolností nebo místa určení;
b) nemá vlastnosti, o kterých Prodávající Kupujícího ujišťoval, včetně vzorku nebo vzoru;
c) není vhodná pro účely, o nichž kupující informoval prodávajícího při uzavření smlouvy, a prodávající nevznesl námitky proti takovému použití;
d) byla kupujícímu dodána v neúplném stavu.
- Odpovědnost Prodávajícího a práva Kupujícího v rámci záruky jsou stanoveny v zákoně ze dne 23. dubna 1964 Občanský zákoník (úplné znění: Úř. věst. z 2014 poz. 121) ve znění ustanovení zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele (Úř. věst. z 2014 poz. 827).
- Prodejce je osvobozen od záruky, pokud Kupující o vadě věděl v okamžiku uzavření smlouvy.
- Pokud má prodaný produkt vadu, může Kupující požadovat snížení ceny nebo odstoupit od smlouvy, pokud Prodávající neprodleně a bez zbytečných obtíží Kupujícímu nevymění produkt za produkt bez vad nebo vadu neodstraní. Pokud však byla věc již Prodávajícím vyměněna nebo opravena nebo Prodávající nesplnil povinnost věc vyměnit nebo odstranit vady do 30 dnů ode dne oznámení vady, nejpozději však do jednoho roku ode dne doručení věci spotřebiteli, může Kupující požadovat snížení ceny nebo od smlouvy odstoupit.
- Kupující, který je Spotřebitelem ve smyslu par. 221 c. může namísto navrženého odstranění vady Prodávajícím požádat o výměnu produktu za produkt bez vad nebo žádat o odstranění vady produktu, ledaže by uvedení produktu do souladu se smlouvou způsobem zvoleným Kupujícím nebyl možný nebo by vyžadoval nadměrné náklady ve srovnání se způsobem navrženým Prodejcem.
- Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada irelevantní.
- Prodávající odpovídá za fyzické vady produktu, pokud je vada zjištěna do dvou let ode dne dodání zboží Kupujícímu.
- Reklamace na fyzické vady v rámci záruky lze podat poštou, e-mailem nebo osobně v kamenném obchodě.
- Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci do 14 dnů od jejího podání.
- Prodávající reklamaci posoudí v souladu s platnými právními předpisy.
- § 7. ZÁRUKA
- Poskytovatel záruky je společnost REMET CNC TECHNOLOGY M&P Piekut Sp. k., Łowisko 320A, Kamień, DIČ (NIP): 5170374653, IČO (REGON): 364147735.
- Prodávající je povinen odstranit vady produktu zjištěné v záruční době, které vzniknou z důvodů, které lze přičíst Prodávajícímu v důsledku důvodů, které se vyskytly ve výrobním nebo konstrukčním procesu nebo z důvodů spojených s materiálem použitým k výrobě, a dalšími případy uvedenými v těchto Pravidlech.
- Prodávající poskytuje záruku po dobu 12 měsíců.
- Záruční doba začíná dnem zakoupení produktu Kupujícím.
- Prodávající neodpovídá za škody způsobené na produktu, který Kupující odebíral osobně nebo pomocí vlastní dopravy.
- Zboží přijaté bez výhrad se považuje za zboží bez viditelných vad.
- Záruka se vztahuje na území Polské republiky.
- Záruka poskytnutá Kupujícímu nevylučuje, neomezuje ani nepozastavuje práva Kupujícího podle Občanského zákoníku, zákona o právech spotřebitele a dalších obecně platných právních předpisů vztahujících se na kupní smlouvu.
- Bez ohledu na práva vyplývající ze záruky může Kupující uplatnit práva vyplývající ze záruky na fyzické vady věcí.
- Prodávající je zproštěn odpovědnosti ze záruky, pokud Kupující v době nákupu věděl o vadě produktu.
- § 8. REALIZACE ZÁRUKY
- Podmínkou pro uplatnění záručních práv je doklad Kupujícího o koupi produktu (faktura/účtenka/doklad).
- V případě zjištění vad zakoupených produktů je Kupující povinen zdržet se jejích instalací, neprodleně o této skutečnosti informovat Prodávajícího, chránit zboží před poškozením a podat písemnou reklamaci.
- V případě, že kupující nainstaloval produkty s dříve zjištěnými vadami, nenese Prodávající náklady spojené s demontáží a opětovnou montáží výrobků bez vad.
- V případě zjištění vady produktu musí Kupující neprodleně, nejpozději do 7 dnů ode dne zjištění, podat Prodávajícímu písemnou reklamaci.
- Podáním písemné reklamace se rozumí jeji podání v elektronické podobě, e-mailem nebo písemně na adresu Prodávajícího uvedenou v § 1 odst. 1 Pravidel.
- Kupující je povinen poskytnout přístup k reklamovanému produktu v místě jeho instalace nebo skladování, aby bylo možné provést jeho kontrolu, posudek, potvrzení vady a zjistit, jak ji odstranit.
- Prodávající může požádat kupujícího, aby produkt vyfotografoval a zaslal fotografie reklamovaného zboží na e-mailovou adresu Prodávajícího uvedenou v §1 odst. 1 Pravidel.
- Prodávající nebo jeho zástupce nejpozději do data uvedeného v § 9 odst 1 umožňujícího vyšetřování příčin vad nebo poškození informuje dotyčnou osobu o posouzení reklamace.
- Pokud bude reklamace považována za oprávněnou, budou podmínky jejího odstranění stanoveny vzájemnou písemnou dohodou.
- Způsob a rozsah odstranění vad přijaté reklamace může zahrnovat zejména: a) opravu produktu, b) dodání produktu bez vad, c) dodání součástí produktu bez vad, d) úhradu ceny zaplacené za vadný produkt, e) další způsob odstranění vad způsobem dohodnutým s Kupujícím.
- Pokud je výměna nebo oprava produktu nemožná nebo vyžaduje značné náklady a vada výrobku je zanedbatelná, může Prodávající podle toho snížit cenu produktu.
- Pokud není možné produkt vyměnit z důvodu ukončení jeho výroby, je Prodávající oprávněn poskytnout náhradní produkt stejného typu s podobnými technickými parametry.
- § 9. PRÁVA A POVINNOSTI RUČITELE
- Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci do 30 dnů ode dne jejího podání, v souladu s těmito ustanoveními.
- Odpověď na reklamaci je zaslána na e-mailovou adresu přidělenou Kupujícímu, ze které byla reklamace podána, nebo doporučenou poštou s potvrzením o přijetí na adresu uvedenou Kupujícím.
- Pokud bude reklamace přijata, budou vady odstraněny v dostatečném čase, aby se zjistily důvody a objednávka a doručení nezbytných prvků pro opravu reklamovaného produktu, nejpozději však ve lhůtě:
a) 30 dnů ode dne přijetí reklamace, pokud odstranění vad nebude spočívat v výměně produktu,
b) 60 dní ode dne přijetí reklamace, pokud se Prodávající rozhodne produkt vyměnit.
- V případě, že Prodávající nemůže ovlivnit plnění záručních povinností ve lhůtě v souladu s ustanoveními této části, může být lhůta pro odstranění vad prodloužena. V této situaci bude datum dohodnuto individuálně.
- V každém případě může být Prodávající zproštěn závazků vyplývajících ze Záruky tím, že zaplatí Kupujícímu částku rovnající se ceně zaplacené Kupujícím za produkt ovlivněný vadou. V takovém případě bude vadný produkt vrácen Prodávajícímu.
- Pokud Prodávající potvrdí reklamaci a produkty vymění, vadné produkty se po výměně stávají jeho majetkem.
- § 10. VADY, NA KTERÉ SE ZÁRUKA NEVZTAHUJE
- Záruka se nevztahuje na vady produktu a škody způsobené v důsledku:
a) nesprávně přepravovaného produktu,
b) nesprávného skladování produktu,
c) nesprávné instalace a v rozporu s principy stavebního umění v montáži zakoupeného produktu,
d) používání nesprávných strojů nebo zařízení pro montáž produktů,
e) použití nevhodných materiálů k montáži produktů,
f) nesprávného používání produktů, v rozporu s jejich zamýšleným použitím a vlastnostmi,
g) přírodní katastrofy a další nepředvídatelné náhodné havárie, škody způsobené nepokoji, terorismem a válkou,
h) opotřebení prvků/produktu v důsledku jejich normální činnosti,
i) jiných okolností, za které Prodávající neodpovídá
- § 11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Odesláním objednávky Kupující souhlasí s umístěním a uložením svých údajů do databáze obchodu remetcnc.cz
- Poskytnuté údaje jsou důvěrné. Používají se pouze k plnění objednávky Kupujícího. Tyto údaje jsou chráněny a zpracovávány v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 o ochraně osobních údajů (Úř. věst. z 1997 č. 133 poz. 883, ve znění pozdějších předpisů).
- Kupující má právo do svých osobních údajů nahlížet, provádět jejich opravu a požádat o ukončení jejich používání nebo jejich odstranění.
- Kupující má právo si vybrat, zda chce z obchodu dostávat e-mailová oznámení o nových produktech v obchodě. Vyjádření souhlasu s přijetím tohoto typu korespondence není spam.
- Kupující odpovídá za poskytnutí nepravdivých osobních údajů.
- § 12. VÝHRADY
- Všechna práva na celý obsah webu jsou vyhrazena remetcnc.cz. Uživatel má právo tisknout celé stránky nebo části webu za předpokladu, že tím nebude porušeno autorské právo. Žádná část webové stránky nesmí být kopírována zcela nebo zčásti pro komerční účely, přenášena elektronicky nebo jiným způsobem, upravována nebo používána bez předchozího písemného souhlasu remetcnc.cz.
- remetcnc.cz není zodpovědný za úplnost informací uvedených na webových stránkách.
- Riziko spojené s používáním informací uvedených na webových stránkách nese uživatel.
- remetcnc.cz nezodpovídá za škody způsobené používáním webové stránky.
- § 13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Používání obchodu remetcnc.cz znamená souhlas s těmito pravidly.
- Strany se zavazují usilovat o smírné urovnání sporů vzniklých v souvislosti s prováděním ustanovení Pravidel, pokud nedojde ke smírnému urovnání, budou spory mezi stranami řešeny příslušným Obecným soudem.
- Ve věcech neupravených těmito pravidly se použijí ustanovení polského práva.
- Prodávající si vyhrazuje právo tyto Pravidla měnit. Změna vstoupí v platnost nejpozději do 7 dnů od data, kdy budou pozměněné předpisy k dispozici na webové stránce.